Saturday, May 19, 2007

Mániás szakasz

Mást kerestem, ezt véletlenül találtam, kiakadásos, nem a hangulatom jelzi.
Mert ezt kerestem, de ezt is csak azért most, mert most jutott eszembe.
Úgyhogy most a hangulatingadozások pozitív szakaszában vagyok, szemben a tegnapi öldöklőssel, bár abba a tréninges néni késése, a kialvatlanos másnaposság, a gépeléses kötelességtudat és az esti rövidleszjajmégsem énekkar is belejátszott. És nem is mindig volt öldöklős.
Csak a héten kicsit összefolytak a napok. Vasárnapi énekkarból kilépés, hétfői neveletlenül léptem ki az énekkarból te is szemét vagy kérdés, kedden ügyeleti sör-bor-sör jégesős csöpögős, szerdán rohangálós-elmaradós és persze sör-bor-sör csak jó időben. Csütörtökön nem volt sör, szóval pálinka-bor-pálinka, valamint kétségbeesés, hogy el kell készíteni a lelkes éjszakára megtelt táblát, hiszen a maradék nyolcból heten ott kívántak aludni, ez pedig akárhogy számoltam, kényelmesség és infrastruktúra szempontjából kicsit sok. Szerencsére a kivétel hétből kettőt magával vitt, és még mindig nem értem graphoman négy főjét, mert ez így nekem még mindig öt. Szóval kit öltek meg?
Szóval bagoly az élet tényleg szép, de lehet, hogy csak a csokis süti meg a kávé beszél belőlem. Az ebéd meg chilis bab ha minden igaz, ami csíííííííííp-csirip.

1 comment:

Unknown said...

4 ember a kápolnában (kápolnalvás) + 1 a klubban :)