Friday, October 24, 2008

Változás...

A sokadik, már nem is tudom követni, csak beleőrülnék.
És most a ki kivel mikor miért hogyan beszél sétál táncol eszik iszik él és nem él a legkevesebb.
Mert ugye régesrégi kolléganő decemberben szül.
Lelkeskulcs Ároné, vagyis kiköltöztem.
Én el otthonról már hivatalosan is elfogadva, élet Juliéknál, bár inkább csak alvás.
Szellemek visszajárása 3-23 éves kor közöttről sok és már sokhoz nincs közöm.
És már új kolléganő is régi. Igen, szerda este felmondott.
Már kezdtem elviselni, most meg közelítek a háromemberes munka felé, és tudom, miért hagyom, hogy kihasználjanak, de annak hiába mondom, hogy sok meg elég, aki nem hiszi el.
Szóval legyint, kivár, szétesik, összeraktok... szerencsére

4 comments:

Unknown said...

Jó, hogy itt vagy!
Én meg a szobádban.
Figyelj, nincs kedved Neked is fölmondani? Kereshetnénk együtt...

Anonymous said...

összerakás bármikor
reménykedünk a legjobbakban:)
juli

csirip said...

hát izé, ahhoz talán túl "nagylábon" élek mostanság, hogy csak úgy felmondjak,
és igen, reménykedem a legjobbakban, hogy találnak még egy ilyen hülyét mint én, és akkor a három helyett csak 1,5 ember munkáját végeznénk mindketten
feszültséglevezető módszerek kerestetnek

Unknown said...

Provokatív leszek, de mit ér a nagyláb, ha időd/erőd nincs élni rajta...? Remélem nagyon, hogy bejön az új munkaerő, s javul a helyzet.