Saturday, July 7, 2007

Nem enged címet írni. Ez van.
Az élet sör. Meg gin, és ami még maradt. Azért örülök, hogy az olajbogyó nem ment kárba.
Egy hete dolgozom, és kezdem átlátni a helyzetet, és jó, hogy ott vagyok, majd egyszer a világot is megmentem, menni fog. És most szombat van, és lassan felnövök, bár a képregényekről nem mondok le. Se a macikról. És Rúzsa Magdi dalszövegei még mindig naggggyon jók nekem. Újra hallgatom. És reggelizem, meg ebédelek, általában vacsorázok, meg normális mennyiséget alszom, meg telefonhangom is van, mert már nem félek annyira a telefontól.
A buborékos bácsitól olyat is tanultunk, hogy a megbocsátás akkor teljes, ha úgy vesszük, hogy a probléma meg sem történt. De hogy az anyukám már fel sem ébredt arra, hogy hazamentem (első alkalom), meg se kérdezte, kikkel voltam, mintha meg sem történt volna...
Na jó, a szólás nélküli nem otthonalvás azért feltűnt volna nekik, ha reggel nyitottam volna az ajtót. Lehet, hogy tényleg próbálnak felnőttnek nézni. De jó az nekem?
És kellenek a barátok, hogy ne kapjon el a workaholic. Az is szenvedélybetegség. Ami most van, az meg a munka utáni jól megérdemelt pihenés. Ez meg szintén egy jó dal - Adamis. Rég hallgattam musicaleket.
Ez egy gondolkodásmentes, lebegős bejegyzés volt. Mert néha csak létezni kell.

Költő, írj verset!

1 comment:

culpastor said...

nincs költő.
meghalt.
nem is volt.
nem ír.
nincs.