Saturday, October 13, 2007

Olvasd, hallgasd, nézd

Mert hát hamuhamuhamuhamuhamuhamuhamuhamuhamuhamuhamuhamuhamu.
S bár éghető anyag nincs, azért ez például szikra.

JOSH GROBAN
You Are Loved (Don't Give Up)

Don't give up
It's just the weight of the world
When you're heart's heavy
I...I will lift it for you
Don't give up
Because you want to be heard
If silence keeps you
I...I will break it for you

Everybody wants to be understood
Well I can hear you
Everybody wants to be loved
Don't give up
Because you are loved

Don't give up
It's just the hurt that you hide
When you lost inside
I...I will be there to find you
Don't give up
Because you want to burn bright
If darkness blinds you
I...I will shine to guide you

Everybody wants to be understood
Well I can hear you
Everybody wants to be loved
Don't give up
Because you are loved
You are loved

Don't give up
It's just the weight of the world
Don't give up
Every one is to be heard
You are loved

7 comments:

B.Brown said...

Javítsd ki a linket!
kétszer van http...
;-)

B.Brown said...

Egyébként...
ne...
ennyire ne legyél hamu, légszi.

...A számot nem bírtam végignézni/-hallgatni.

:-(
Bocs.

Asszem, nem vagyok elég hamu.

Vagyishogy ami én vagyok, amikor úgy vagyok, ahogy Te vagy amikor hamu vagy.

Ezért is bocsánat. :-(

B.Brown said...

Cicák? :-/

:-)

csirip said...

1. igen, javítottam, gyors linkelés volt.
2. bocs, nem írtam, hogy nem fiúknak való, bár a klip elég béna lett szerintem is. Én ilyet is szoktam hallgatni. Néha csak ez jó.
3. Cicák ellepték a kertünket, és egyre pimaszabbak, még aki hozzánk költözött, az is, úgyhogy annyira nem örülünk nekik.

És tényleg elégettem a tartalék anyagot, úgyhogy hamuhamuhamu. Pedig égni jobb.
Jó, hogy felraktad a képeid, még mindig teccenek.

B.Brown said...

Ó.
Köszönöm.
(Ez eddig nem igazán derült ki.
Igazából annyi derült ki, hogy a felhőim inkább agyra emlékeztetnek. :-) )

culpastor said...

inkább nem mondok semmit, mert mondani könnyű

Anonymous said...

nos, ez az ember szép.. nagyon.. csakhát..talán tovább nem fejtegetném..
(juli)