Monday, August 13, 2007

Nem leszek pszichológus

14 éves korom körül voltak ilyen terveim, meg később is érdekelt az emberek lelke, de rájöttem, hogy rövid időn belül behúznék a pácienseknek. Bár ha jól megfizetnek, akkor lehet, hogy nem. És nem nagyon ellenőrizhetném, hogy igazat mondanak-e. De néha megráznám egy-két ismerősömet, hogy ember ha ezt akarod, akkor tegyél érte, ne nyavalyogj, elég nekem a magam nyavalygása! A lakodalomban még a vőfély is elmesélte élete megaláztatásait, szóval úgy látszik nem tudok elég bunkó lenni, bár már fáradt voltam hozzá. Jó, azért vannak, akiket szívesen meghallgatok, és én is beszélek, csak időnként unok jó képet vágni mindenhez. Azt meg végképp utálom, amikor már dühös sem tudok lenni, és magamtól vágom a jó képet, pedig a nagykéssel inkább mást vágnék.
Bár azt nem gondoltam, hogy lakodalom előtt és nem után leszek másnapos.
Ez egy ilyen nyavalygós, még mindig hányingeres bejegyzés. Pedig átlagban tényleg jó volt a hétvége.

No comments: