Monday, January 21, 2008

Tudatos rémálom

Szóval a ma hajnali kevésbé volt vidám (megjegyzem az előző álomfejtése is beborulós), szóval felébredtem hajnali ötkor, harangoztak, aztán de jó, még két óra, visszaalvál, és akkor jött...

Hol van már az érettség meg az államvizsga, már a munkából kések el álmomban, ki fognak rúgni, már a tartalék pénzem számolom. Vagyis egyszer beértem, takarítani kellett, két felújított iskolában is jártam, de eltévedtem. Haza kellett mennem amíg nem veszik észre, egy barátnőm vitt el autóval, és majdnem elkaptak a rendőrök, mert nem kötöttem be magam, csak úgy odafogtam a biztonsági övet. Aztán vissza is autóval vittek egy darabig, de busszal gyorsabb lett volna. Na akkor rájöttem, hogy álmodok, hétkor úgyis csörög az óra, és nem kések el. És az agyam be akarta bizonyítani, hogy bármilyen sok félelmem megjelenhet, hiszen nem igaz, újra eltévedek, az iroda egy bűnbarlang, stb.

Aztán felébredtem, de rossz volt egész. Szóval attól, hogy tudatos vagyok álmomban, még iszonyatos lehet az egész.

No comments: