Monday, August 10, 2009

A 99. bejegyzes

Ja hat en nem a szazadikat unneplem.
Mindenesetre a szamon tegnap kijott, hogy szep az elet, talan masodszor 25 evem alatt (gondoltam tobbszor is, csak nem juttattam masok tudomasara). De tenyleg, nyugis munka, kedves munkatarsak, ehen nem halok, a kell egy szabadnapra ok a valasz (bar ket het mulva tulorazni kell az okumenikus tokes laszlos istentisztelet miatt, amire egyebkent is kivancsi voltam, bar aznapra kb. az 5. kvazi mise lesz a karolinas veni sancte miatt), az idegenvezetest megint megusztam, bar egyedul voltam ma es csak jotekonysagi lett volna a karitaszosoknak, de mar nem volt idejuk - csaladdal egyre tobbet beszelek amiota nem lakok otthon es ingyentelefon van, meg arra is van esely, hogy egyszer az eletben jogsim lesz, de azert jobb lenne a futesszezon elott, hogy ne otthonrol kelljen kajat kernem, aztan voltam Anna-furdoben is eletemben eloszor wellness cilibucsuztatni (ertsd: megjelentem Szegeden furdoruhaban nem tanora kereteben, aminel felszaporodott kiloim miatt mar a furdoruha merete is kerdeses volt - a boldogsagos elet hatulutoje), szoval jo idozites, hogy probalok unatkozni es szornyen egyedul erezni magam, erre a baratok nem hagynak. A heten meg tuszkent tartom fogva Ferko laptopjat, igy megint kihuzom valahogy, ha mar a csaladom szokas szerint nyaral.
Na igen, informatikusommal valo mindenfele elet is egyre kielegitobbnek bizonyul, ezuton is kifejezem halam, hogy tabort megszakitva kepes volt tobbszaz kilometert odavisszautazni a kereszttesom eskuvojere (enekeltem egyet rajta meglepinek), es velem is plusz idot tolteni, csodaljatok, a csaladom is azt teszi.
Szoval ket eskuvon tulvagyunk es a tendencia javulast mutat, amit remelhetoleg az egy honap mulva bekovetkezo is folytat, bar ott lanybucsu nem varhato (amit most hirtelen nem banok).
Es ez a kep kerult az udvozlokartyankra (edibedi hangulatban voltam):

1 comment:

Anonymous said...

ellenorizni kell:)