Wednesday, August 12, 2009

Az elso

marmint idegenvezetesbol.
Imi szabadsagon, nekem meg beesik egy csoport, hogy valakinek kuldtek e-mailt, valaszoltak is, hogy rendben az ingyen idegenvezetes (a kerdesekbol kiderult, hogy a plebanianak irtak a puspokseg helyett), csak mi nem tudtunk rola.
De csak rovid legyen, mert testi es szellemi fogyatekosak joreszt, kiserokkel. Mindenesetre attol nem kellett tartanom, hogy megszolnak, de a betanulas alatt levo szoveget nem nyomhattam le, igy ugy ereztem, hogy idegen nyelven beszelek, annyira meg kellett valogatnom a szavaimat es a temakat, hogy valamit ok is ertsenek es a kiseroknek is jusson informacio, de ugy tunik sikerult, nagyon kedvesek voltak, meg kerdeztek is. Az egyik kiseronek mindig volt valami kerdese meg utana is, egy fiu vagy otszor elkoszont, egy masiknak nem teljesen temaba illo kerdesei voltak, de orult, hogy valaszoltam valamennyire, egy harmadik meg elmeselte, hogy mar volt itt es mennyire tetszik neki es a csaladja is katolikus hivo es szoktak templomba is menni, meg bemutatta a mennyasszonyat is, aki szinten serult volt, de latszott kozottuk a hatarozott kotelek.
Aztan ebed utan meg folrohantam egy felig nemet bandaval a toronyba, addig Szilvi vigyazott a templomra. A Fulest meg tul gyorsan fejtem, keresnem kell egy Logikahoz hasonlo rejtvenyujsagot.

1 comment:

Anonymous said...

hmmm, ezek a szinek most valami szexi fehernemure emlekeztetnek