Monday, August 3, 2009

Lánybúcsú 2

Hát igen, ez egy kicsit más volt mint az előző csak játszunk, mászkálunk az utcán, az alkohol meg egy megvetendő dolog buli.
Megtanultam teleportálni, bár csak egy egészen rövid szakaszon (az utcánk felétől a szobámig), de nem vágyom újra, mert mint tudjuk az ilyen térugrások komoly hatással vannak az ember szervezetére, harmadnap éreztem magam másnaposan, másnap este már sikerült egy túró rudit meg egy kocka csokit megennem. A függőleges pedig egy utálatos testhelyzet volt, hiába örültem Ferkó telefonjának, ha csak remélni tudtam, hogy időben lerakom és elérek a WC-ig (sikerült).
Egyébként jó volt, csak házon belül égettük a menyasszonyt, kevés kérdés és feladat, ha jó, ajándék, ha rossz, ivás, ehhez a kilencvenes évek zenéje, amíg valaki hozzá nem nyúlt a géphez, és aztán már nem kommunikált velem, újraindítani meg nem volt kedvem meg agyam, így leléptem, hogy ne ott aludjak el.
Kb. 10 éve megfogadtuk a menyasszonnyal, hogy az esküvője előtt még barbizunk egyet, ennek emlékére vittem neki egy utánzatot, nagy sikerrel, mert neki is eszébe jutott, és majdnem le is hozta őket a padlásról.
És egy jó tanács:
Gyerekek, ne igyatok tequilát pezsgővel (meg előtte pálinkát)!
(Közben Pali munkatársunk felmondott, az utódlásáról a munkáltatói jogok gyakorlója Paffynál akart érdeklődni, úgyhogy valamit csak jól csináltunk.)

No comments: