Sunday, January 10, 2010

Álmokról

Amióta ezen az új helyen alszom (pozitív, hogy alszom), megint elkezdtem álmodni. Néhány részletet nem kell megmagyarázni, pl. ha találkozom valakivel, akinek el akarok mondani valamit, és ezt így megtehetem (aztán napok múlva már nem tudom, hogy tényleg elmondtam-e), meg az előzőleg foglaltoztató dolgok egyenes továbbálmodása.
Furcsa elemek: szakadékba zuhanó kislány, bár fennakadt, nem értük el az anyjával, leugrott, hogy hátha nem lesz baj, de szétcsattant a sziklákon. Mankáék külföldről ajándékokat hoztak, de el kellett rejteni, mert a beutazási papírok lejártak, így a vámhatóság kereste őket.
Persze a kedvencem még csak kétnapos: sms-t kapok a középiskolás osztályfőnökömtől, hogy holnapra kész kell lennie a Coca Colának készülő házi feladatoknak, amihez én kezdtem, arra már nem emlékszem, de nem is sikerült befejeznem akadályoztatás miatt, egy általános iskolás osztálytársam gnóm formában megjelent és megzavart, a másik feladat pedig a naprendszer modelljének elkészítése hurkapálcikák és szivacslabda nagyságú piskótagolyók segítségével. Az eredeti terv szerint kettévágtam volna, megkentem volna krémmel és kívülről is szép színesre, de erre már nem volt idő a másik feladat miatt, így ezt Ferkó csinálta meg, bár krémezés nélkül (bár ennek magyarázata a dec. 31-i varázslatos vonatelérésben rejlik).

4 comments:

Anonymous said...

világos van, csip-csirip!
hurrá!
(j)

csirip said...

nekem nem tetszik
és már itthon is álmodom...

Manka said...

:)
akkor sötétítsd vagy színezd be, lényeg a kontraszt!

Anonymous said...

Nagyon erdekes, koszonom