Sunday, January 31, 2010

Kevés alvás után

Hajnali háromig játszottam, 7-kor majd 9-kor ébredtem.
A kettő között álmodtam: halott voltam, vagyis szellem, mert itt éltem kb. normálisan, de valaki üldözött, meg látható is voltam és más élők és holtak is voltak mellettem. Aztán változott a kép, már Harkányban sétáltam nagy pocakkal, egy lakásba kellett volna érnem, de hamarabb megindult a szülés, a piacon jöttek világra, aztán betettük őket (asszem két fiú, egy lány) a hátizsákomba és mentem tovább, de nem emlékeztem a pontos címre. Nem akartam még hazatelefonálni, hogy elfelejtettem, meg akkor már szólni kellett volna, hogy a picik is megvannak, és még nem adtam nekik nevet, de gondoltam, ebbe az apjukat is be kell vonni (még ő sem tudta). Szóval kóvályogtam tovább hátamon a gyerekekkel mikor felébredtem.
A második-harmadik gyerek között volt valami szünet, meglepő is volt, meg arrébb kellett menni, vagy aki addig segített, már nem ért rá. De teljesen természetes volt az egész. Csak így elég meredek.

4 comments:

Manka said...

húú.
(héten van időm :) mikor mehetek?)

Anonymous said...

kedd este (6 után), szerda megbeszélés szerint, csütörtökön napközben, pénteken este
csip

Manka said...

beteg lettem, még nem tudom, hogy legyen

Anonymous said...

szomorú, elsősorban gyógyuljál, a holnap egy kicsit lehet hogy zsúfolt lenne egyébként is.
Akkor megint jövő hét: hétfő, csütörtök