Thursday, February 8, 2007

Még álmodom

Még az álom közben is eszembe jut, hogy ezt most nagyon meg kell jegyezni, annyira eszement, és ide majd fel kell írni, hogy elképedjetek, de már napok óta csak ez marad meg belőle. Hogy tudatában vagyok az álomnak. Most éjszakából arra is emlékszem, hogy ismerősök voltak benne, sokan, de hogy kik?
Nem nagyon tudok kibékülni az új személyiségemmel (vagy régi visszatérővel), időnként be-beugrik egy-egy másik, amit ez könyörtelenül elküld, és akkor mérges vagyok rá, közben meg értem, hogy miért csinálja. Csak el ne szabaduljon teljesen.
"Vigyázz a madárra, ha kertedbe repül..."

2 comments:

Manka said...

nem lehet, hogy jobb nem tudni róluk néha? (mondjuk emngem is zavar, ha nem emlékszem..)

csirip said...

Arra emlékeztem, hogy emlékezni akartam, szóval annyira borzalmas nem lehetett, se annyira titkosan jó.