Saturday, January 20, 2007

Minden 6 Ó

A szél akkor jó szabadban, ha átfúj rajtad, kifújja belőled a rosszat, vagy ha nem vagy egyedül, így közösségi élménnyé válhat.
Ja, a cím. A tegnap végén azt mondtam Melittának, hogy úgy könnyű azt mondani, hogy legyen meg a te akaratod, ha az jónak néz ki. Ezt a filmet talán sokan lenézik, de az látszik belőle, hogy hova kell eljutnunk, hogy kimondjuk.
Na ezzel csak azt akarom mondani, hogy a tegnap nem a tervek szerint alakult, de ez így volt jó.
Talán nem baj, hogy kénytelen leszek normálisan átvenni a diplomámat, nem adják csak úgy ide előtte, jó volt hogy elmentem énekkarba, mert a héten ez volt az első éneklés, amikor azt mondhattam, hogy tulajdonképpen én szeretek énekelni, mert jó, és már egész héten vágytam a csípős-savanyú levesre, a klubban pedig Andi és Gabssy volt, akikkel ezt sikerült végrehajtani. Persze közben telefon egy interjúról, amit ki akartam kerülni, de valamiért biztos jó, hogy én csinálom, a képre meg rossz keretet raktak, ezért hétfőn megyünk érte, és így nem nekem kell vigyázni arra, hogy el ne törjem. Megtaláltam a szilveszter óta bujkáló doboztetőt is. Jött Melitta és a tervezett forralt borozás helyszínivé vált, amihez Andi is csatlakozott, és Zolinak is jutott belőle, bár megint sikerült cukorszirupot csinálnom forralt bor helyett egy hirtelen zuttyantás következtében. Aztán ungame2, bár én először nem akartam, de végül ez is jól sült el. Egyáltalán nem bánom, hogy nem mentünk át táncolni.
És kávé, kávé, kávé vödörrel, de tényleg, 40 db-os kiszerelésben volt, ma reggel vettem észre, hogy a zacskó felső részén egy sas száll (ilyen). Úgyhogy ha kávét iszok, elszállok, mint a sasok.

Csip-csirip. (A sörről beszélnek a tévében.)


No comments: