Monday, March 26, 2007

1984

Hát most el akartam menni filmklubba, de végül túl depresszívnek ítéltem a filmet (ja, a születési évem), így maradt a milka Andival és változó társakkal. Mintha ez lenne a legnagyobb rendszer az életemben. Nyaralhatnék Svájcban egy hetet, de amíg nem tudom, hogy mi van, addig nem tudom, de jelentkezni a héten kell (sóhaj).
Ma iwiw, régi kedves ismerős bejelölt, a fényképe helyén a 2-3 hónapos kisfia, aki szép. És nem az enyém. Ez akkor is beborítja az embert, ha egyébként tudja, hogy ez így jó, mert nem neki lett szánva. Na mindegy, de ennek kapcsán eszembe jutottak azok a fiúk, akik engem szerettek, és nem fordítva, és hogy én is fájdalmat és szenvedést okoztam ezeknek az embereknek. De jó tudni, hogy voltak, és talán lesznek is. Persze lassan találkozhatna a kereslet a kínálattal.

3 comments:

Manka said...

brumm.
a kereslet a kínálattal.
ez tetszik

csirip said...

Időnként nem tudom letagadni a közgé érettségim.

Anonymous said...

Great work.