Tuesday, March 6, 2007

Tűz

Hát csak lett még dobva egy hasáb a parázsra, bár vizes volt, mindenesetre nem sikerült kialudni. Maximum magamat a hétvégén. Nekem semmi extra, de lehet, hogy egyébként is gyakran elmegyek a semmibe, így egyszerűen nyugi volt, de a nyugi már nagyon kellett.
Azért vasárnapra még maradt egy álom:
Arckezelés, arcszépítés: tűzzel. Négy ember a négy lángon, csak óvatosan bánni az égetéssel, de akkor az egyik elszólja magát egy hétvégi programjáról, amiről nekem hazudott, és én a barátomnak gondoltam (nem ismertem a pácienseket igazából), igyekszem úgy tenni, mintha nem hallottam volna, de kizökkenek a ritmusból, és túl sokáig égetem mindet, elkezdek kapkodni, hogy helyrehozzam, végül másnap tényleg szép, friss arcbőrrel jelennek meg, de ez nem az a kicserélő javulás, amit a kezelés valójában hozna. Hmmm... Mintha a legjobban elégő ártatlannak Kaci feje lett volna.
Még mindig gyógyulóban és dekoncentráltan.

1 comment:

Manka said...

szegény kaci..
kívánok gíógíulást, bort búzát, békességet