Thursday, March 29, 2007

Most nem értem a DVD-felvevőt

Egyrészt hosszú a neve. Na mindegy. Szóval békésen vissza akartam nézni a tegnap felvett orvossorozatot, erre a fájlnévnél a megszokott dátum, időtartam helyett, vagy amit éjfélen átívelő rögzítés esetén szokott írni: R-Sz....884 helyett ez állt: Szerelmi.........868. A közelében nem volt ilyen műsor, szóval valószínűleg a DVD-felvevő szerelmes lett Dr. House-ba, vagy a szomszédos öreg videóba, amivel nemrég összedugtam, úgy látszik az erősítőjét már unja.
Ó és tegnap a keddi rapid mise után a sör iránti vágyam is kielégítődött, csak kívánni kellett.
Holnap keresztút, előre rettegek, tavaly is végigvánszorogtam, most meg későbbi az állomásunk, tovább ki kellene bírni ép ésszel, inkább ágyban maradnék, mert nem fog menni. Túlságosan nem ér, hogy ami jó, az nagyon durván össze tud törni, és össze fog. Meg én is. Most minden a szakadék szélén táncol, mintha piszkálna, hogy látod, ilyen is lehetne az életed, de nem kapod meg.
Már megint túl depresszív voltam, a hangulatingadozásom felerősödött. Türelmem pedig fogytán. Szóval dalrészlet:
Mindig azt mondják, hogy legyek jó,
De mért mindig csak én, csak én legyek a jó?

No comments: