Sunday, March 18, 2007

Szedjünk ibolyááát...

...Hol van itt az ibolya?

Ez egy másik dal részlete, és tényleg csak néhányat gereblyéztem ki a földből, egyébként is vadon nőtt. De a túlzásaimhoz időnként akad partner.
Pszichoszomatikus vagyok. Úgy ánblokk cuzámenn én. Ma megint orrdugulva ébredtem, a pici izomfájdalmat legalább tudom hova tenni. Szóval az agyamnak nincs motivációja az öngyógyításra. Ezért még egy dalrészlet:

A testem is fáj, a lelkem is fáj,
jó lenne ha lenne egy kicsi szünet már!
Kösz szépen!
Ez nem is olyan jó!

2 comments:

Anonymous said...

én ezt a számot a mai napig nem értem teljes mértékben, de ez nem csökkeni Presser iránti rajongásomat.
Amúgy meg igenis van benned öngyógyító izé-hozé-akármi, csak a sok fájástól nem ismered fel...:)

csirip said...

Maj' tarcsunk dalszövegelemzést